Error code 9-906

 

این خطا در هنگام فعال سازی محصولات خانگی رخ می دهد و به این معناست که کد فعال سازی بیشتر از حد مجاز استفاده شده است

راه حل:

برای حل مشکل میتوانید با بخش فنیشرکت ایمن رایانهتماس بگیرید.


******************************************************************

Error code 1-0

این خطا هنگامی روی میدهد که پروکسی در تنظیمات اینترنت اکسپلورر فعال باشد.

راه حل:

اینترنت اکسپلورر را باز نموده و سپس از منوی Tools > Internet option را انتخاب نمایید.

 dd

تب connection را انتخاب و در Local Area Network (LAN) Setting ، بر روی LAN Settings کلیک نمایید.

 ddd

و سپسمطمئن شوید که پروکسی در این قسمت تعیین نشده باشد.

 ddd

مجدد مراحل فعالسازی را تست نمایید و اگر باز همان خطا را مشاهده نمودید، میباست سیستم خود را با ابزار Panda Cloud Cleaner اسکن نمایید.

  1. Open your Panda and click the Rescue Kit box.
  2. Select the Detect Advanced Viruses button.
  3. When the scan is finished, Panda Cloud Cleaner will display a summary of the detections.
  4. Access the Malware & PUPS found section.
  5. Tick the PUPS you wish to remove and click back. If you are unsure of which to select, we recommend you select all.
  6. Finally, click Clean for the disinfection process to begin.

           Try activating your Panda again

******************************************************************

Error code 9-905

این خطا مربوط به زمانی است که کد فعالسازی خود را اشتباه وارد نمویید.

مراحل فعالسازی را دوباره انجام دهید و پس از تکمیل تمام این مراحل ، شما خواهید دید که عمل فعال سازی با موفقیت انجام خواهد شد.

******************************************************************

Error code 9-1401

این خطا برای زمانی است که کد وارد شده با اکانت مشتری در سایت پاندا مطابقت نداشته باشد .

 ddddd

برای حل این خطا اطمینان پیدا کنید که کد فعالسازی که وارد مینمایید با پاندا اکانت جاری شما مطابقت داشته باشد.در غیر این صورت محصول پاندا را از سیستم خود حذف نموده و مجدد آن را نصب نمایید.

******************************************************************